Bidrag till Stellas.se

De första semesterveckorna scrappade jag rätt flitigt och skickade in till tävlingar och tidningar :-)
Mina 3 LO's till Stellas.se är nu uppladdade i deras blogg och då kan jag ladda upp dem här!
Sååå här kommer de...*trumvirvel*
Min favoritfrukost:
image117

8x8 till min BoM; jag äääälskar att vara fin i håret och tog hjälp av min frisör i Varekil och lite murgröna från berget bakom vårt hus:
image118

Och så en till Bröllopsalbummet:
image119
Den här gjorde jag hos Liza på Pysselakuten förra veckan - EN Lo och så ett gäng ATC-kort blev det på alla de timmarna...

JÄTTENÖJD är jag!!!!!!!! Återstår att se om jag vinner nåt...  Men kul har jag haft och det är det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Görsnygga allihop! Både sommarfrukost och en lycklig man är riktiga höjdar-LO´s!!!
Kram Sofia

Postat av: Smarre

Snygga layouter du har gjort! Älskar också sådan sommarfrukost, fast jag har så nyplanterade bärbuskar så det blir inte nåt än...

2007-08-04 @ 21:41:16
URL: http://mariekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback