Packar garn för det vilda!

Här blir inget scrappat denna sista vecka av min semester - jag packar GARN för det vilda!!! 9 000 st små påsar ska det bli!!!!!!!!! Senare kommer du att få veta varför, det kan jag inte säga nu - men det visar sej om bara några veckor *ler* Det är såklart GarnGlad som hittar på lite "bus"... Planerat sen länge men försenat av olika anledningar - jag har inte fått allt garn ännu tex. -  Ringde Inga-Lill idag och hon hade påminnt sin leverantör igår så nu håller vi tummarna för att det kommer imorgon. Ännu har jag dock inte gjort slut på det jag har ännu...

Just nu är det dock ren PANIK - jag har packat 2 000 hittills och MÅSTE vara klar med resterade innan veckan är till ända då jag ska posta dem måndag morgon... *suck*

ALLA som har möjlighet att komma hit och hjälpa till nån gång denna veckan är VARMT välkomna!!!!
Heidi var här i söndags och kommer igen till helgen, Andrea var här idag, Marie kommer till helgen, Sofia ska försöka komma en kväll - men vi kan vara fleeeeeeeeer med fördel!

Slå en signal eller maila mej/lämna en kommentar om du kan och vill hjälpa mej! TACK på förhand!

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Hihi akta så du inte trasslar in dej bara :-)
Idag fick jag post från dej
TACK säger jag till dej för de härliga pennorna! Stort tack.
Kram Cissi

Postat av: Dilorf

Låter som en riktig härva.. *S*
Ska bli spännande att höra sen vad du ska med 9000 påsar till :)

2007-08-08 @ 22:13:35
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Cia

Ujuj vad många påsar du måste packa, nyfiken på varför blir man ju också men det får man väl veta tids nog :-)
Hade gärna kommit och hjälpt dig om det hade varit lite närmare och tiden räckt till!
Kram Cia

2007-08-09 @ 10:17:34
URL: http://hobbyhuset.se/blog
Postat av: lenislenis

Tyvärr har jag fullt upp då jag ska jobba hela helgen annars hade jag gärna hjälpt till. Hoppas det löser sig!

2007-08-10 @ 01:53:35
Postat av: Lavranskathrine

Very informative. Great site. Really professional.

2009-07-17 @ 12:05:15
URL: http://lavranskathrine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback