POSTAT!!!

YES! Nu är garnpåsarna äntligen klara, packade och postade!!!!!!!!!!! Det blev flera sena nätter men det GICK!!!

TUSEN TACK till Sofia, Andrea, Marie och Heidi + min underbare man som alla ställt upp så mycket det gått!!! Jag kommer vara er alla evigt tacksam och LOVAR att inte hitta på nåt sånt här dumt på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!!!

Runt månadsskiftet kommer ni märka + att jag skriver här i bloggen, vad som egentligen är på G!

Nu har jag receptkort till en swap på Annas Scrapbooking-forumet att göra, de skulle varit postade 11/8 och jag har inte gjort mer än skrivit in (det långa) receptet i datorn... MÅSTE få nån bra idé under dagen så jag kan få gjort allihop ikväll.... *hmm* Nåja, jag kan bara göra mitt bästa; jag är bara människa jag... *visslar* FÖRLÅT alla som blir drabbade av mitt stul! Jag ska verkligen göra vad jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Jättesnyggt du gjort på din blogg!
Blått är en av de färger jag gillar. :-)
Du gör mig nyfiken vad du skall göra med allt garn *ler*
Kramis AnnaKarin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback