Ett litet ord #22 - Band

Ord 22 hos Ett litet ord är alltså BAND. Det tog mej en stund, men sen kom jag på Vänskapsband och rotade fram några riktigt gamla kort på en nära kompis som jag lärde känna på högstadiet och fortfarande har kontakt med.
Det är en BoM-LO i storlek 8x8". När jag hittar nyare foton gör jag en sida till, så det blir en dubbel har jag tänkt.
image248
Bazill CS, spillbit mönsterpapper, Heidi Swapp cirkel för journaling, Heidi Grace chip board-bokstäver, vita stickersbokstäver av okänt märke, chip board-hjärtan hör ihop med bokstäverna, grå akrylfärg, svart penna.
Försökte lifta Maxell men tycker inte jag lyckades så som jag ville, så det ska jag göra om på en annan LO.


Kommentarer
Postat av: madeleine

den är fin, och korten är ju underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback