Ett litet ord #27 - högtid

Julen är helt enkelt det bästa jag vet, så när detta ord dök upp var jag ju bara tvungen! Med mina favoritdikter av Lennart Helsing resp. Viktor Rydberg som bara skulle vara med. Jag har också passat på att använda garn ur det kommande GarnGlad-kittet 'Mocca':
image269
Fotot är en vepa min mamma sytt och som jag älskar! Bakgrundspapper: Norskt, underbart, vitt papper jag köpte tillsammans med de härliga julpappren, detta heter "Vintage Swirl"; kommer från 3ndpapir.no alltså. Det randiga har jag fått i en swap och tyvärr vet jag inte tillverkaren på det. Rubrik och text är utskrivet på datorn på vanligt, vitt, kopieringspapper, chalkat med "Chestnut Roan". Hjärt-knappen inhandlad i öns garnbutik, båda garnerna från kommande 'Mocca' från GarnGlad. En snutt band, några utstansade "fern"-blad, en hjärtbrad och en svart penna.

Kommentarer
Postat av: madeleine

så underbart julig lo! får nästan lite julstämning i det gråa, trista vädret! kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback