Ett litet ord # 29 -SLUT

Bloggen Ett litet ord's sista ord för i år ? Slut är ordet som gäller och jag valde faktiskt en nyårsafton för min LO.

Det är nyårsafton -04 som vi firar med min bästa väninna och hennes sambo i deras nybygda hus. Hon visar oss en tradition hon är van vid sen hon var barn: att spå det kommande året i tenn!!! Hade vi aldrig hört talas om... Men det kan ju vara en estnisk sed, måste komma ihåg att fråga henne igen, för jag minns inte riktigt hur det var.
image280


Material: Bakgrundspapper från MME's Magnolia-serie, Serene 'Grown Up', filtband (självhäftande) från Q&Co, stickersbokstäver från Reminisce 'Boys gone wild' - några fattades så jag ritade av dem och målade i konturen med akrylfärg (MM's Chocolate), prickigt band (självhäftande) från DCWV 'Preppy'. Bandet med swirls på har jag fått av Helena/Landstoken, passade perfekt här! Fotomattor av olika sorters CS (spillbitar), folder utstansad av MiaPuh (TACK!), svart penna, svart chalk. Funderar på att pricka de bruna, målade bokstäverna med vit penna... Vad tror ni om det? Kommentera gärna, jag kan inte bestämma mej...!

Jag tycks ha fått dille på att rita med svart eller brun penna runt alla bokstäver i rubriker... Får nog snart hitta på nåt annat! *asg* TUR jag inte scrappar kronologiskt; mina LOs sprids ju i olika album och i olika ordning!

Sista LOn före jul,  Ha de' !

Kommentarer
Postat av: louise (vbg)

jag önskar er en riktigt underbar jul och ett gott nytt stämpelår. Nu är det snart februari.... Kramiz

Postat av: Marie Glader

God fortsättning på julen, hoppas att ni har en underbar helg.
Tack för det härliga julkortet och den passande julklappen.
Julkramar från Marie

2007-12-25 @ 18:15:44
URL: http://scrappa.gladers.net/
Postat av: Ann-louice

Den här layouten gillar jag skarpt!
Den påminner mig om nått min morfar också alltid gjorde då jag va liten....att spå i tenn.
Kanske nått att hitta på denna nyårs afton...inte för att jag kan spå ...utan för att det är roligt!
Man kan kanske försöka att tyda vad som komma skall...Kram

2007-12-26 @ 23:37:39
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Hidden Games

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2010-02-02 @ 13:07:52
URL: http://hidden-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback