Mina alster till Kort i Fokus den här veckan (v49)

Så har första veckan som DT-medlem i Kort i Fokus-bloggen "gått" - jag har inte varit med i en hel vecka ännu, men utmaningarna laddas upp mån, ons, fre och i de två senaste har jag då haft med alster:
Först ut var
veckans skiss i onsdags, mitt alster ser ut så här:
image251
Mycket förtjust i stjärngossen från Landstoken som du kanske förstått vid det här laget?

I dag var det så dags för färgutmaning, du hittar den här.
Jag valde att göra ett julkort; gillar pappret jag använt som bas väldigt mycket! *ler*
image252
Stämpelmotiv: tomte från Inkido, månen från hÄnglar (Walk the dog-kittet). Utstansade bokstäver från en swap. Fern-stansen har fått jobba igen och jag hittade några snöflingor i mina samlinga som jag tror jag fått av Fialisan.  Garnet runt kanten är också från en swap vill jag minnas.

Se fler härliga kort i bloggen Kort i Fokus - vi är många med olika stilar som presenterar alter TRE gånger i veckan!!!!!!!! Och vi vill se vad DU gör, så lämna kommentarer och länka till dina egna kort så vi får se.

Ha en skön helg! 2:a advent på söndag :-)

Kommentarer
Postat av: Julianmette

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback