OrustScrap 30/6 - TACK ALLA för en härlig dag!

Åh, vad kul jag hade och så mycket jag fick gjort!!!!!!! TACK alla som kom, alla som hjälpte till, alla sponsorer!  Jag var helt slut igår men det var det värt!

Vi fick besök av en journalist också; återkommer om/när jag hittar nåt i tidningen ...*ler*
Har några foton jag tog under dagen men de är ännu så länge kvar i kameran. Har DU några foton vill jag jättegärna ta del av dem - maila mej gärna: karin[snabel-a]sodak.se

Redan frågar flera när nästa träff är!?! Oj, vi måste smälta denna först ju! Men visst är jag sugen på att göra nåt i höst - om jag orkar och om Maria, Sofia mfl har tid och ork och lust... Vi får se! Men sommarträff -08 måste det ju bli i alla fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag gjorde ett kort - som jag VANN kort-skissutmaninen med! WOW, min första tävlingsvinst (eller nja, jag vann ju en CC-tävling också i våras...) TACK Handstämplat för den härliga godispåsen! Foto på kortet kommer här i bloggen först om en vecka  då mottagaren är härinne och läser ibland... Jag fick också gjort en dubbel-LO och ett litet minialbum! WOW - rekord med hästlängder på vad jag fått gjort på en träff där jag varit med som arrangör! Förra gången blev det ETT kort på hela dan... 

Jag vann också ett av lotterierna: PysselAkuten sålde lotter till en "medium Tote" fylld med dekorationsmaterial - totalt värde 1 000:- DEN VANN JAG!!!!!!!!!! WOW, vilken TUR-DAG jag hade!

Handstämplat hade också ett lotteri; en BossKut (alt. ett alfabete) var vinsten här och den gick till Maggan! Hon och dottern har funderat på att skaffa en stansmaskin men funderade på vilken - SLUTFUNDERAT är det där nu då *ler*.

Vi hade flera "rookies" bland tävlingsvinnarna - hur kul som helst och verkligen en själv-förtroende-kick här och var kan jag tro! Så, fega inte ur utan visa upp de alster du skapar, både till tävlingar och annars - det DU gör är fint!!!!!!!
GRATTIS alla lördagens vinnare! TACK PysselAktuten, Handstämplat, Pappersbiten och Collage Scrapbooks för tävlingarna och vinsterna.

Ett stort TACK också till övriga sponsorer: Gåvorna till välkomstpåsarna och närvarolotteriet från Apidae/Sykompanet, Format Papper & Stämplar, Cards of Maria/My Stamps och PysselGården. Och så fick alla varsin liten garnpåse från GarnGlad :-).

Foton på mina alster kommer allså - de är kvar i kameran de också just nu.

TACK ALLA igen och kram på er! Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: louise (vbg)

Tack snälla själva för att Ni gjorde denna träffen för oss :) jag var oxå helt slut men åhh så roligt det var. Hoppas jag ahr möjlighet att vara med nästa sommar oxå. kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback