Scrap & Gift Corner har STÄNGT!!!!!!!!!

Nääääääääää, vad ledsen jag blev häromdagen: jag var i Uddevalla och hälsade på min mormor och hade tänkt scrap-shoppa också. Kvällen innan surfade jag in på Scrap & Gift Corners hemsida för att kolla öppettiderna så här på semestern - och hittade att de STÄNGT 20/7, tackar alla kunder för de här åren (3?) och hänvisar till butiken i Trollhättan (Ispirationshuset) som tar över SCG's märken.

Har försökt maila men mailen kom i retur, letade upp Susanne på ett forum och skickade ett PM, men inget svar ännu....

SUSANNE, mitt hjärta gråter!!!!!!!!!!!!! Jag vet att du gått tillbaka för att jobba med annat, men hoppades ändå att butiken skulle vara kvar och att vi skulle ses på mässor etc.... Hoppas i alla fall på att det inte hänt nåt tråkigt eftersom det verkar gått fort?!? Inget hört eller sett om utförsäljning etc ju...

I alla fall - TACK
för all inspiration, träffar och kurser - du var min vägledare in i den här hobbyn!

(Tröstshoppade i en nätbutik istället - inte lika kul men i alla fall... )

Kommentarer
Postat av: Antoniocarmen

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback