50årsdagen är över...

...PUH!!! Måndagen den 11 juni var en låååång men jättetrevlig dag! TACK alla vänner som kom, och alla andra som skickat hälsningar. Sten-Ove var så glad, så glad!

Albumet blev uppskattat och DET var extra kul för mej; det fick åka med ner till lokalen där den officiella uppvaktningen hölls - och gjorde succé!!! Många blev imponerade, några riktigt nyfikna och en av männen ville t.o.m. få en inbjudan till mässa nästa gång det är på Svenska Mässan :-)

Här är "Minnesboken" jag gjort; makens egen idé! Det är en syrafri skissbok från vår butik, storlek A5. Först sitter "inbjudan" vi skickade ut inför födelsedagen, sen är det "gästbok" från uppvaktningen och resten av boken ska fyllas med alla kort från presenter och blommor, foton på presenterna osv.

image84

Den "Stora" presenten var en åkgräsklippare som vi samlat ihop till:
image85

Och till den såklart ett kort:
image86
Till vänster skymtar ett band, knutet om "ryggen" på kortet; det håller fast inlagan där jag skrivit alla namn; det var några som inte hann sätta in "i tid" innan födelsedagen, så jag ska komplettera med fler namn och satte därför inlagan helt löst... Storleken på kortet är "MEGA" - jag har helt sonika vikt ett 12x12 ark på mitten *asg* - stor present måste väl ha ett stort kort???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback