Fler sidor till 50-årsalbumet

Nu har jag haft ute resten av sidorna i albumet och tagit foton på dem. Dessutom har jag gjort en ny, kanske sista för nu, LO om SPORT! Idén kom igår kväll när jag satt och kollade på den märkligaste fotbollsmatch jag tror jag sett nån gång! Landskampen mellan Danmark och Sverige: 0-1, 0-2, 0-3, 1-3, 2-3, 3-3 - sen dömt straff, avbruten match - och 0-3 till Sverige?!? Resultatet ska visst fastslås av UEFA (?) innan det spikas, men det väntas inte bli några förändringar... Hmm.

Nu åter till Lay-Outerna: De är totalt 15 enkla och 3 dubbel-LO's! Det finns sidor kvar i albumet men de får komma senare helt enkelt! Nästa måndag är det dags och jag tvivlar på att jag kan scrappa ostört nån dag eller kväll innan dess...

Den nya, baserad på en annonsutmaning hos Scraputmaningen, om än inte särskilt likt förebilden...
Hade INGA sportdekorationer över huvudtaget, har inte tänkt tanken på att scrappa på det temat förrut... Man tager vad man haver, några brads resp. öljetter + garn = snörning till skridsko resp. sko!
image79

Resterande LOs:
image80

image81

image82

image83

Kommentarer
Postat av: Cia

Oj vad många fina LO:s du gjort!!
Blev förtjust i SPORT LO:n fast jag inte är så värst sportintresserad, men den var sååå fin med alla färgerna :-)
Kram Cia

Postat av: Asgeirirmelin

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 11:59:05
URL: http://asgeirirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback