Rörig vecka...

Hmm, varför kör allt ihop sej så fruktansvärt ibland???

Efter en superhärlig helg hos kompisar är jag tillbaka i vardagen och på de snart tre dagar jag varit på jobbet har jag: haft bilen på service och liftat med en arbetskamrat, haft utvecklingssamtal med min chef och fått "nytt" jobb, varit på begravning till min tidigare närmaste kollega som varit sjuk sen i augusti och gick bort för några veckor sen, fått besked om att min älskade mormor är svårt sjuk..

Dessutom måste jag innan helgen försöka hinna klippa mej, packa scrap-prylar till träffen, fixa klart programmet, handla all mat, prata med värdinnan för församlingshemmet - och om det går hälsa på mormor!


HJÄLP! Det är ju torsdag idag ju *shock*!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Klart du får länka till min skissblogg. Det är ju bara kul! :)

Postat av: Miodiolive

I love this page.

2008-05-14 @ 09:10:59
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback