Shoppat i Oskarström!

Igår åkte jag på "utflykt" till Pysselgården www.pysselgard.se i Oskarström (Utanför Halmstad). Hade beställt bla. en Magpie-förvaringshylla och tänkte det var likabra att hämta den som att betala en massa i frakt - och så mycket trevligare sen då! Det tog mej inte mer än 2½ timme ner; trodde nog faktiskt det var längre *ler* - sen tog det över 3 timmar hem men det berodde på fredagstrafiken och det får man ju räkna med...

Annas butik är verkligen mysig och fin och jag gick måååånga varv innan jag vald ut saker att köpa med mej hem... Budgeten var 2.000:-, mer fick jag inte shoppa för - och jag klarade mej! Totalt 1.889:- inkl hyllan!

IDAG ska jag röja lite i mitt rum, allt det nya får inte plats i min röra - för att sen kunna göra nån eller några fler LO's till makens album - jag är gräsänka hela helgen! Passar ovanligt bra eftersom det är sista chansen för mej att få gjort nåt till hans album innan födelsedagen!

Här är alla mina nyförvärv:
image78

Kommentarer
Postat av: Marie

men åh så mycket kuligt på en gång, så kul att få shoppa loss lite! :-)

Postat av: Mikaela

Snubblade in på din blogg, ville bara säg att sådana kommentarer läggs varmt om hjärtat!!
Är designmedlem hos Pysselgården.
Härlig blogg förresten!

2007-09-23 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback