Skissbloggen - en guldgruva!

Igår hittade jag en för mej ny blogg som jag lär bli stammis-läsare till: SKISSBLOGGEN
Jag älskar att skapa från skisser, både när jag tycker det är lite trögt att komma på egna idéer eller bara för att jag är sugen på nåt nytt! I Skissbloggen finns MASSOR av härliga skisser i olika format till LO's och till kort!

Tillsammans med Scraputmaningen finns nu inga ursäkter! Scrappa på bara!!!!


Några av Peterlinas skisser tror jag ska få följa med på morgondagens träff!

Kommentarer
Postat av: Dilorf

Måste ju spana läget lite. :)
Tack för länken.. Den kommer säkert till användning!

Postat av: Veronica

Jag har snurrat inne på Peterlinas skissblogg flera gånger och hittat inspiration, bloggen är en riktig guldgruva!

2007-07-19 @ 07:30:06
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Areseline

good job please keep on the good work

2008-11-18 @ 14:50:15
URL: http://areseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback