Ett litet ord Extrautmaning #18 - Positiv

Ett lite ord: Idag också! Jiipiii!!! Extrautmaning #18 - mitt bidrag "Glad & Positiv"

image234

Bakgrundspapper; 'juleruter' från 3ndypapir.no - en ljuvlig julserie som även kan användas till annat. *ler* De härliga swirlsen är motiv i pappret! Stickersbokstäverna är de allra första jag köpte mej, har inte förpackningen kvar så jag vet tyvärr inte märke. Stämpelmotiven är från en miniserie stämplar köpta på Gallerix, utstansade ur akvarellpapper med en QK Mosaik tile-die. Några brads, en brun och en svart penna. Fotot är taget på en scrapträff hos Kristina & Madde i Mölndal i maj-05!

Texten lyder:
Jag ler & skrattar väldigt mycket!
Älskar livet; sol, värme, kärlek,
vänner, blommor & träd, djur av alla slag,
musik, tyger & papper. Färg & mönster, ljus
& glädje. Gnistrande snö, brusande hav,
susande vind - LIVET!

Kommentarer
Postat av: madeleine

så roligt! underbart lekfull! gillar att du klippt ut dig... det var länge sedan det var en scrapträff...suck.

må gott! kram.

Postat av: Kada

TACK Madde! Jo, jag har klippt ut mej för bakgrunden var blå och grön och passade inte ihop med NÅT jag kunde hitta på *ler*. Hoppas på en träff igen så småningom, kanske? Eller så får ni komma till oss på Orust igen till sommaren *blink*

2007-11-25 @ 19:36:49
URL: http://kada.blogg.se
Postat av: maxell

Det är effektfullt att klippa ut motivet ibland. Gäller bara att komma ihåg det... eller som du gjort. Tagit bort för att det inte matchat resten. ;)

De små stämplarna som mosaik var en riktigt rolig idé. Å klart det går att använda julpapper till annat.

2007-11-25 @ 21:43:09
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback