Ett litet ord Extrautmaning #19 - Stöd

Ett litet ord hade en utmaning idag också! Extraord #19 = STÖD! Såg den sent men visste direkt vad jag ville göra: Den underbara buketten från jobbet... Lite väl rörigt med texten direkt på det mönstrade pappret, men jag ville inte dölja blommorna. *hmm*  Scannad LO så därför är kortändarna "avklippta" på bilden...
image243
Bakgrunden är BG från "Stella Ruby"-serien, det mönstrade med text på har jag fått en spillbit - okänt märke. Gnuggboktäver MM Rummage (white). Ett par små bin - gnuggisar från Penny Black. Svart, brun och vit penna. Flourish från min nya Rev-die. Tog med kortet som satt i buketten också...

Kommentarer
Postat av: maxell

Underbart med blommor som ett tecken på omtanke och stöd. Jag minns faktiskt inte när jag fick såna sist...

Jag gillar att det är mönstrat som bas och texten direkt på. Det är lite klurigt att använda, men det går. Å jag har sett dig göra det förut... Å vilket underbart litet kort som satt i blomkvasten. Perfekt att ta med.

Postat av: Owdo

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2008-02-13 @ 02:13:36
URL: http://owdo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback