Jingel Jangel - inköp

SHOPPAT! Och träffat många trevliga människor! Kunder, kollegor och kompisar!!! Har jag missat att hälsa ber jag om ursäkt - jag är disträ just nu... Är bara SÅÅÅ glad för att jag faktiskt hade ork nog i dag att verkligen åka. 4½ timme blev hela utflykten, ganska lång tid för mej nu...

Min förbeställda cuttlebug har hittat hem - jag SKULLE inte ha nån, jag vet! Men jag gillar stora utstansade swirls, albumblad etc---- Så jag gav mej - den gröna insekten har landat även här... En Qk GooseBumpz "Curls" och en die "Flourish" (båda till Revolution) fick följa med och Svenska och norska julpapper samt några ProvoCraft-papper som jag tror blir bra till julkort eller vinter-LOs, några stämplar: en journalingstämpel och en mini-bubbe från Landstoken, två jultext-stämplar från Prick-i-form och en tomte från Inkido (köpt av Format). Och så blev det en julröd distress, blommor så klart - men hittade inte mycket blad så det blev inga nya. Men! Jag hittade ett clearstamps-alfabet (Sassafras Lass "Wood Grain") som jag bara älskar! Har rub-on bokstäver i det typsnittet som nästan är slut så detta var PERFEKT! Det fick också bli embossingpulver i guld och silver- som jag verkligen trodde att jag redan hade men inte hittat i så fall... Och så en ny bekantskap, norska tidningen "Vi scrapper" -verkar vara ett härligt Julnummer, ska bli kul att kolla in en för mej ny tidning. Tja, det är väl det hele... Så här ser högen ut:
image204
Inte med på bild är en julklapp jag också köpt *ler* - ska bli kul att överraska nån med den sen (jag har bestämt vem men tänker inte säga nåt såklart!).

Väl hemma är maken tillbaka - UNDERBART!!! Han har haft en bra målarvecka i Danmark tror jag men det är så skönt att han är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: SannaF

Ooooooooooooo vad härlig shopping!!!

Postat av: Cia

Härliga saker du shoppade och en grön maskin MÅSTE man ju bara ha eller hur. Du kommer absolut inte ångra dig, jag lovar :-)

Kram Cia

2007-11-10 @ 19:07:39
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog
Postat av: MiaS

Härlig shopping!

2007-11-10 @ 21:15:23
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: dilorf

Men vad roligt att få gå på mässa.. Önskar att jag hade möjlighet till det jag åxå.. :D

Massa fina papper och kul saker du köpt. De där blommorna har jag åxå köpt nyligen. De är jättehärliga i färgen!
KRAM!

2007-11-11 @ 21:24:24
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Marie

WOW!! Det var rejält shoppat! Vad underbart att läsa att du kom iväg, vännen!! ...å välkommen i Bug-gänget... LOL

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!

2007-11-11 @ 22:41:11
Postat av: Kicki

Grattis till din "bugge"! :D
Har jätteskoj med min! Favoriterna är alfabetet Olivia och embossingfoldrarna som man kan köpa till! De är så snygga! (och rätt billiga också!)
Kram från en magsjuk Kicki

2007-11-12 @ 13:12:05
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Lisbet

Måndagkväll, jag söker efter inspiration. Fattar inte att jag är så trött just ikväll. Men ska sedan se fotbollsgalan ? roligt med artister. Först tar jag en blogrunda.

Ha det gott

2007-11-12 @ 19:53:49
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Kada

Måste ju tillägga att jag kan shoppa för företagets pengar, privat har jag inga...

2007-11-12 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback