julkort, julkort, julkort...

Det är såååå kul, nu är jag igång med kortmakeriet på allvar känns det som! Och jag är så glad över att jag har lust att pyssla; det är ett gott tecken och det var länge sen jag såg nåt sånt... *ler*

Här är de senaste julkorten (med undantag för några som jag ska tävla med har jag tänkt):
image222
En filurtomte, utstansade bokstäver, band och stickers...  (Bandet har inga ränder; det är ett  vanligt, slätt satinband! Min scanner bråkar!) Tja, enklare kan det nästan inte blir, eller? Jo, kanske detta: Ett bokmärke, en blomma med brad, utstansade bokstäver och några häftklammer (som är gröna men det syns inte). 
image223
image224
Den vackra embossade gunghästen ovan och tomten nedan fick jag som värdinnegåva när jag höll i en swap.
image225
Garnet finns i GarnGlads julspecial-07. Blomman är från en ljusmanchett.

image226
Ytterligare ett kort med tygjulstjärna jag fått av Cia. Pappret med julsymboler och text från tidningen Scrapbook Inspirations förra julen.

Och så ett kort jag gjort tidigare men glömt lägga ut:
image227

Fler lär det bli, jag har många idéer kvar :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-louice

Så jätte fina julkort du gjort! Imponerande!
Jag har bara fått till ett och har ca 35
kvar...jag hoppar nog över julkorten i år...jag är så dålig på det!
Ha en trevlig dag!

Postat av: Charlotte

He he! Samma här, har MÅNGA kort kvar innan mållinjen=)
Men dina är verkligen super inspirerande. Spana gärna in min sida www.chally.se!

Ha det bra!
/C

2007-11-19 @ 21:29:33
URL: http://www.chally.se
Postat av: Milla

Åh så fina kort du har gjort.

2007-11-20 @ 22:05:45
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: uve

Oj, vad många kort du har gjort redan. Själv ska jag försöka få ihop några i helgen. Kramelikram y.

2007-11-21 @ 08:32:00
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: Sissi

Superfina och inspirerande julkort! Gillar speciellt det med gunghästen på, helt i min smak. =)

2007-11-26 @ 18:14:38
URL: http://scrapbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback