Kort i Fokus: vitt, blått & silver

Utmaningarna i bloggen Kort i Fokus har ingen tidsegränsning (oftast) utan kan göras när som helst. Veckans färgutmaning hittar du här. Och som färgerna nu är, passade de perfekt till mitt pågående jul-projekt... Ett julkort jag gjorde igår som fick ligga på tork (stickles) för fotografering idag:
image235
CS är bling, syns tyvärr inte. Mönstrat papper av okänt märke. Stämpelmotiv från Forma Hantverk färglagd med distresser och akvarellfärg, texten från Erikas stämplar. Garn från GarnGlads nya "Farbror Blå"-kit, Stickersstjärnor, några mönstrade brads från Q & Co., stickles som extra glitter i snön.

Kommentarer
Postat av: maxell

Vilket ljuvligt vintrigt julkort. Det gillar jag mycket. Extra roligt är det att det är så pass många dekorationer och detaljer som det och allt blir en underbar helhet.

Postat av: Canan

Jättehärligt kort! Fantastiskt många detaljer. Helt underbart.
Och nu vet äntligen vad mönsterpapperet med snöflingorna ska användas till :-D har legat länge i lådan.

2007-11-26 @ 14:02:41
URL: http://pyssel.bloggspot.se
Postat av: jezzza

åh den stämplen har jag med .. tack för ett tips hur jag kan göra med den ! :)
hi hi hi ..

2007-11-26 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback