Kul tävling: Positiva veckan!

Åh, så glad jag blev när jag hittade detta; passar ju sååå bra och man mår bra själv - KANON, Jane!

Allt nedan kopierat från
Scrapaddicted's blogg:

Positiva veckan!

Fr.o.m. idag fredag den 3/11 kl. 11.30 fram till söndag den 11/11 kl. 11.30 ställer jag till med
"Positiva veckan" hos ScrapAddicted...

Vad går det ut på?
Jo, jag vill att ni scrappar, kortmakar, altrar saker som andas GLÄDJE, POSITIVITISM och LYCKA!

Träng bort allt surt, trist, bittert och ruggigt (om det finns något sådant) i ditt liv och SKAPA utav hjärtats lust!
Kanske har du speciella foton som gör DIG glad, eller papper som får dig att le?
De där speciella minnena???
Sätt på en låt som gör dig glad, ignorera regn och blåst utanför ditt fönster, häll upp ett glas eller en kopp av din favoritdryck... NJUT!!!
Och kom ihåg - du är BRA!!!

Regler:
Ditt alster ska vara tillverkat efter att du läst detta inlägg.
Du får delta med ett alster i tävlingen.

Jag är "enväldig" domare, och vinsterna du är med och tävlar om följer nedan:

Du som gjort alstret jag blir allra gladast utav vinner hemliga produkter till ett värde utav 500:-
Du som gjort alstret jag blir nääästan lika glad utav vinner produkter till ett värde utav 300:-
Alla övriga som deltar får en hemlig gåva värd 25:-

Vill ha bidragen till följande mailadress:
[email protected]

Bilden ska vara i ca. 400 pixlar, och glöm ej att skriva din adress i mailet!

Sprid ordet vidare, nu ska hela Sverige scrappa & pyssla med ett leende på läpparna ;-)

Jag kommer att lägga in alsterna här efter hand,
hav tålamod om det ej kommer upp omgående eftersom det just nu är högsäsong hos ScrapAddicted :-)

Stor kram
Jane / ScrapAddicted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback