Andra bröllopsdagen

Dubbel-lo gjord efter en av Helens skisser i tidningen Scrapbooking mm. Jag skickade in den, då därför har jag inte lagt ut den här tidigare...  Vi spenderade vår andra bröllopsdag med en dagstur till Helsingör, i Sverige var det gråmulet men på andra sidan sundet var det en härligt solig dag!
image172
Jag använde bla. självhäftande chipboardbokstäver från min vinst på OrustScrap!!! Spets från Marie_K som jag fick på samma träff. Vi hade inte tagit nåt foto av oss två, så det blev en hÄnglar-stämpel istället! Kul att använda stämplarna i scrapbooking också! Det underbara bakgrundspappret heter "Pollen".

Kommentarer
Postat av: Katja

Fina foton och en härlig lo. Det blir så fint med stämplade motiv på sina los tycker jag.

Kram

Postat av: MiaS

Härlig LO! Och vilka underbara foton!!!

2007-10-28 @ 20:25:26
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback