Blandade alster ur gömmorna

Hittat fler foton som jag inte lagt ut här tidigare:
image182
En LO jag gjorde Dec-06 till Camilla, i en swap där vi scrappade varandras foton! Passade på att använda lite färger jag själv inte "gillar" att använda men som jag trodde skulle passa "Floweret" *ler*.

Denna gjorde jag förra sommaren, om jag minns rätt till en utmaning på
Pyssel.net.
image183
(Mitt foto är inte bra, blänket finns inte i verkligheten... )

Och så några jag hittade i en mapp jag märkt "Utmaningsrally" *ler* - alltså från en CC i våras (?) på detta forum.
image184

image185

image186
Den här sista LOn gjorde jag till makens album, detta album som han är så glad och stolt över - och som jag också är just därför!

Och så till sist en altrad chokladask som blev julklapp till min vän Marie julen 2005. Jag fyllde den med dekorationsmaterial.
image187

Tack för titten! Lämna gärna en kommentar.


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Fina alster. Gillade framför allt "Rune Hurtig"- layouten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback