CC-alster!

Vilken tur att man kan croppa även om man är dunderförkyld!!! Nån fysisk träff skulle jag inte kunna vara med på den här helgen, men pysslat har jag i alla fall gjort! Det passade såååå bra att Svensk Scrapbooking har Cyber Crop just denna helg! Det har tagit mej lite tid att knåpa ihop nåt, för jag har måst vila emellanåt, men jag är glad och nöjd!

Gårdagens 2 LO's:
image153
Utmaningen: Bara ETT papper, inte klistra på nåt annat än foto/foton, inga lösa dekorationer utan enbart färg, pennor, stämplar etc fick användas! Jag frossade lite bland mina stämplar och har embossat en del för att få extra effekt :-) Stämplarna kommer från: Rubik= FLOWERET, Skylt + almanacka= LANDSTOKEN, eklöv+ekollon= ERIKAS STÄMPLAR. Svart ZIG-penna, vit Sharpie-penna.

image154
Färgutmaning: scrappa med orange, brunt och vinrött som framträdande färg-kombination... KUL och uppenbarligen gillar jag även brunt och orange (vinrött är redan en favorit), hade nästan inga papper dock! Kan ju alltid hoppas på att vinna just denna utmaning, då priset är ett BRUNT paket från Annas Scrapbooking *ler* HÅll tummarna för mej!

Idag har jag gjort 2 kort:
Ett utan att använda någon typ av stämpel:
image155
Till makens chalmerskompis som snart fyller år. Passade på att fortsätta använda spillbitar från igår - hade inte städat upp efter mej då *ler*

Nästa är efter en skiss som Katja gjort, skulle vara höst eller halloween-kort:
image156
Passar bra till någon av alla födelsedagsbarn framöver kanske eller bara som en hösthälsning till någon.

Återstår att se om jag orkar nåt mer idag, måste vila nu! *host och snörvel*

Kommentarer
Postat av: Sofia

September -LO´n är helt fantastisk! Vad snyggt!!
Krya på dig!!
Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback