Dagarna som gått

Det har varit en TUNG vecka! Förkyld som bara den, massor av "utflykter" till läkare mfl och så såklart det tunga beskedet om MA. På tisdag blir det alltså NÄL.

Var hos min sjukskrivande läkare igår. Han hade INTE fått brevet från FK så det var ju bra att jag hade med mej min "kännedomskopia". Han skrev ett nytt, väldigt detaljerat intyg och förlängde SS till 12/11. SEN hoppas jag INNERLIGT att jag kan börja jobba lite! Läkaren skrev också att FK ska kontakta HONOM om de vill ha kompletteringar då jag är så skör nu...

Åkte vägen om mamma och pappa och var där ett par timmar. Det var så länge sen jag träffade dem... Gott med ett mål lagad mat också vid "dukat bord" - jag behövde inte göra nåt alls *ler*. Fick också låna lite pengar eftersom jag ännu inga fått från FK - återstår att se om det nya intyget duger.

Lämnade tillbaka de mamma-byxor jag köpte för ett par veckor sen - bestämde mej för att trots allt inte spara dem - med lite tur har jag gått ner lite i vikt innan det är dags igen (just nu känns det dock som "Aldrig mer" men det lär gå över).

Det är sy-fredag idag men jag orkar inte åka :-( Saknar det gänget också, ingenting är som vanligt och det är också jobbigt. Har inte sytt på evigheter!

Målet idag är att laga mat; har ställt in två små "lårstekar" (rådjur), som jag fått av pappa tidigare, i ugnen nu. Till det ska det bli ris samt sås med trattkantareller (från frysen). Håll tummarna för att jag orkar fullfölja!

Kram på er alla som tänker på mej!

Kommentarer
Postat av: Trondfrida

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback