Distressmålning...

Jag ÄLSKAR mina akvarellpennor! Men i lördags provade jag faktiskt att måla med distresser + vattenpensel - och jag tyckte det var kul! Så jag köpte några fler dynor; har ett par sen tidigare som jag använt att  "chalka" kanter med innan cat-eyedynorna blev så vanliga... Jag har scrappat i 3 år, känns som EVIGHETER när jag tänker på allt som inte fanns då, eller som man inte kände till! Det fanns inte så många butiker i sverige heller...

Har du en dyna eller flaska liggandes som du inte använder? Jag blir jätteglad för varje ny färg jag kan byta till mej, även begagnade dynor/påbörjade flaskor...*vink*
Här är min fullständiga lista, som jag uppdaterar efter hand.

Idag har jag satt mej med mina nyaste stämplar och försöker måla julmotiv! Genast insåg jag att jag inte har nån röd färg men jag exprimenterar nu med alla stämpeldynor jag har hemma och tror det ska gå!

TACK Louise för den knuff jag behövde för att testa! Jag var inte med på demon -för jag var ju ändå inte intresserad... Fåniga jag fick ett par timmar senare be om en privatlektion... *stön* men jag uppskattade den verkligen!


Kommentarer
Postat av: Kicki

går det bra med refiller också...? ;-)
Kram Kicki

Postat av: Louise(vbg)

Kul att du fastnade Karin:) Helt ok, vill du ha fler "privatlektioner" bara hojta! kramiz

2007-10-24 @ 20:07:22
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback