Extrautmaning #13 - Linje - Ett litet ord...

IDAG hittade jag tillbaka till bloggen "Ett litet ord" som har väldigt roliga utmaningar om man som jag behöver en push för att skriva lite mer på sina lay-outer... Idag var extrautmaningen nåt jag kände att jag ville hänga med på: LINJE.

Alltså har jag gjort en första LO om min graviditet/missfallet. Bra sätt att bearbeta det hela på kanske? Den här första LOn blev faktiskt POSITIV, alldeles av sej själv, HÄRLIGT!

Min första 6x12 LO också... Det var ju det formatet graviditetsalbummet skulle ha var tanken...image162

Nu är det strax VÄGMÖTE som gäller här; hade trott jag skulle slippa eftersom jag inte är fastighetsägare och aldrig varit med på nåt möte förr, men nu ska jag vara med som ombud *suck*. Jaja, jag klarar det också!
Ha en skön kväll!

Edit; angående pappret som flera redan kommenterat - det kom som gåva med tidningen "Scrapbook Inspirations" Juni-nummret i år ...Det enda märke jag hittar på det är "Ellory" vilket inte säger mej nåt alls, men jag får väl googla lite *ler* för jag gillar det också! Scrapbook Inspirations skriver Ellory Designs men jag hittar just inget på det nu i kväll... Tidningen är engelsk, det kanske papret också är? Tar GÄRNA emot tips om nån har!

Kommentarer
Postat av: dilorf

Vilket härligt papper! Jag tror att det är ett bra sätt att bearbeta på. Att göra något roligt av allt det tråkiga..

>>
Maritha

Postat av: Katarina

Scrappa är jätte bra terapi! Fin LO, och håller med Maritha, vilket härligt papper!

2007-10-15 @ 19:50:54
URL: http://katarina76.blogg.se
Postat av: madeleine

fin lo! bearbetning är jättebra och att scrappa är underbar terapi. tack för att du delar med dig. kram.

2007-10-15 @ 20:49:28
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Louise(vbg)

Kul att få träffa dig igen på lördag. Kramiz

2007-10-15 @ 21:56:03
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Lina

Du är utmanad i min blogg! :-)

2007-10-16 @ 12:18:38
URL: http://www.klusell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback