Pysslat lite!

Det tog mej två dagar, men nu har jag faktiskt fått ihop 2 kort!!! Det är två små tjejer som kommit till världen den senaste månaden som ska få varsin liten present av mej och medföljande kort såklart. Stämpelmotivet är ett något modifierat motiv från Erikas stämplar. (Ursprungligen "Leksakspojken" - en liten pojke som drar en båt i ett snöre, båten och snöret tog jag helt sonika bort...)
image148

image149
Presenterna får jag skicka med post; Ellen finns i Sjömarken utanför Borås; tar mej inte dit på egen hand nu - och vi är ju dessutom förkylda... Thea finns här på Orust - men jag vill ju inte smitta henne heller - postar presenten och hälsar på nån dag framöver istället.

Hade hoppats kunna åka till Vänersborg imorgon på pysselfrukost hos Pysselakuten, men eftersom jag fått ont i halsen i natt är det nog bara att glömma :-) Får väl se hur dagen/natten" utvecklar sej...

Kommentarer
Postat av: Marie

jisses vilka läckra kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback