Vem är det bakom scrapbordet?!

Jag har fått en utmaning från Maria K:

Vem är det bakom pysselbordet, egentligen?


Jag scrappar helst när: jag är ensam hemma och så älskar jag CyberCrops, träffar etc!

Mitt pysselbord måste innehålla:  Papper såklart, min skärapparat, glue dots, brads, bokstäver i flera former, garn och band.

Något icke-typiskt scrapbook-material jag använt i en LO:  INTE bra på att använda nåt annat, men stjärnor i keramik har jag med på en vet jag...

Medans jag scrappar så lyssnar/ser jag på: Är jag hemma blir det radio; Lugna favoriter eller sportradion *ler*

Det jag vill berätta om är:  Min vardag... Trädgården, husdjuren, maken, mej själv, små ting som gör mej glad osv. (Har ju inga barn ännu att scrappa, så jag passar på!)

Färgkombinationer jag gillar: Gillar mycket FÄRG överhuvudtaget men har utmanat mej själv att försöka använda lite mer brunt och beige, vitt och svart... Blir mycket blått och grönt tycker jag....

Vad inspirerar mig?  Skisser och LOs av andra scrappare (gillar att "lifta" *ler*)...

Du ser ofta på mina Lo´s:
garn, brads, mönstrad bakgrund.

Men du hittar aldrig..:   Doodling - kan helt enkelt inte!

Detta är pyssel- jag i ett nötskal:  LÅNGSAM till tusen! Måste dra fram MASSOR av saker; olika papper och dekorationer innan jag bestämt mej.

Min uppmaning till dig: Glöm inte scrappa om dej själv och om vardagen!

Jag utmanar i min tur: Louise, Marie, Cia och alla andra som är inne och läser!


Kommentarer
Postat av: Raymondnikita

Very good guestbook. Interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback