Hitta dina gamla skolkompisar!

Fungerar era klassträffar? Det har inte "mina" gjort - vi hade en återsamling efter 9an och det kom inte många - inte ens från hela stan!!!!!!!!! Så nån mer träff har det inte blivit...

Men det finns ett sätt att hitta klasskompisar - om de vill bli hittade: via hemsidan "Stay Friends"! Registrera dej och skriv in vilka skolor/klasser du gått i genom åren - vem vet vem som hittar dej!?  Jag är inte jätteaktiv, men emellanåt dyker det upp ett mail med en ny kontakt - jättekul! Jag har nu 10 kontakter från högstadiet i min lista - folk som jag inte hade haft nån aning om var de funnits annars...

Klicka
här för att gå direkt till hemsidan. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sverremai

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback