Höstens första förkylning :-(

Jaha, så var det kört igen då! Igår fick jag gå hem från jobbet med feber och förkylning, BLÄ!
Nog för att jag har lätt att bli förkyld men jag brukar klara mej liiiite längre in på hösten... Är det den kalla sommaren måntro? Jaja, jag kan inte mycket göra annat än ta det lugnt!

Tur ändå att jag blev dålig NU och inte om en vecka - nästa helg är det ju mässa i Göteborg! Ska bli så kuuuuuuuuul att ställa ut igen!

Längtar verkligen till höstens resa: den 24/11 åker jag till OMAN med lappteknikvännen Gun. Vi skulle åkt förra hösten men Gun blev sjuk och vi blev tvungna att stanna hemma. Nu längtar jag mer än nånsin efter en vecka med sol, värme, bad, god mat och lugn & ro!

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Hoppas att du mår bättre nu så att du är pigg till helgen ;-).
Jag länkar till dig i min nya blogg, hoppas att det är ok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback