Semester-LO jag glömt lägga upp!

Jag gjorde en, för mej, annorlunda LO i somras. Skissen är gjord av Marita (Dilorf) för Hobby Husets Inspirationsblogg och jag var visst den enda som skickade in till utmaningen... Jag tyckte det var superkul att göra nåt annorlunda - och det gick rätt snabbt också! Det hör inte till vanligheterna när det gäller mej...

Först skissen:
image140'

Och så min LO:
image141

Fotot på buketten är från i maj när brorsan och jag gemensamt firade våra födelsedagar. Våren var ju minst sagt märklig så här är blommor från tidig vår (vitsippa) till tidig sommar (Liljekonvalj).

Kommentarer
Postat av: dilorf

Kul!! Jag gillar verkligen den här layouten.. :) Tack för att du visar upp min skiss åxå..

Postat av: Smarre

Supermysig blev den ju! :-)

2007-09-28 @ 13:14:11
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Raymondlouise

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-04-16 @ 10:53:47
URL: http://raymondlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback