Länge sen sist - DECOS!!!

Japp, jag blev sugen på att ge mej på pyssel i lite mer "avslappnat" format än jag känner för kort och scrap just nu... Ett bra sätt att komma igång tror jag när jag nu pysslat lite i eftermiddag för första gången på evigheter känns det som (efter allt som hänt med Erik).
Här är så resultatet:
En entrie i en deco som ska skickas hem till Portugal :-) Korrigering; den ska till Nederländerna, inget annat!
Temat är "Summer"

Jag tog det lugnt och använde en bit spillpapper som står för mer än bara bakgrund den här gången. Till det en blomma med en brad att hänga tagen i och en bit av ett filtband.

När jag nu skickar hem decon (gör en adresskoll först bara) så tänkte jag skicka med en deco för mej själv som kan få fara ut i Europa. Temat är "Flowers"

Använde ett misslyckat kort som blivit liggandes mitt på skrivbordet, nu fick det en andra chans istället för att hamna i papperskorgen :-)

Har ännu en entry-sida på tork och en deco kvar att fundera på, det här känns KUL!

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Härliga, färgglada kort!

Men.... vad är entrie o deco....? Verkar vara ngt speciellt...?

Postat av: Kicki

Skönt att höra att du börjar få tillbaka pyssellusten. Det är bra terapi tycker jag, jag mår iallafall väldigt bra av att sitta och skapa. :)

Tänker på dig ofta!

Tack för din fina kommentar i min blogg! Ja, ta coh testa lite bubbelplast, det är jätteskoj! :D Du kan ju öva lite på skräppapper först om du vill så du vet hur det blir.

2008-08-03 @ 16:48:29
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback