JUL-LO

Till en skissutmaning på forumet Svensk Scrapbooking har jag gjort den här idag:
image302
Jättekul skiss att jobba med, premiärskissen från Anki! Jag har brun Bazzil CS, mönstrat papper från 'Maja Design', det heter Dans kring granen, serien heter Juletid. Stickersbokstäver från BG, en spillbit Mullberrypapper, div. utstansat, garn från Glittra & Glimma-kittet, en bit spets som ser gammaldags knypplad ut, en liten snutt grönt band med vita streck i, och en lika liten snutt med pärlfloss. Stickles i guld och vitt, små halvpärlor från Panduro och så mina vita Sharpie-penna. Tagen som det står "24" på har jag sparat från en julkalenderswap förra året, minns tyvärr inte vem som gjort den - men den är så fin i all sin enkelhet att jag ville ha med den!

Fotot har jag själv tagit, gick på fotorunda i huset en kväll i jul; det kommer nog fler såna foton framöver :-)
Jag har gjort ett par DT-kort till Kort i Fokus också, de kommer här i bloggen nästa helg först *ler*.

Kommentarer
Postat av: MiaS

Underbar layout, jättefin! Och jag hittade mycket annat fint också när jag kikade runt, blomman, barndoms jular mm mm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback