Foton från OrustScrap 28/6?

Träffen var KUL och gick bra! TACK alla som kom! Det var den största träff vi arrangerat hittills, en del synpunkter fick vi som vi ska ta till oss, men på det stora hela är vi jättenöjda och glada över alla positiva kommentarer vi fått!

Jag fick nästan ingenting gjort (bara en liiiten LO) och inte fick jag upp kameran heller... Är det möjligen nån som har bilder att dela med sej av? (har fått från MariaK)

Jag vill gärna scrappa en sida om dagen, så det vore kul med foton - kanske på mej rent av? ALLT av intresse, så lämna en kommentar eller maila mej om du har nåt jag kan få använda. TACK på förhand!

Min lilla LO gjorde jag till teknikbingon; overlayen syns knappt på foto, men den finns där...Prickarna kommer från limarket jag fäst den med; GlueDots Microdots. Jag gillar effekten som blir, men vill man inte ha prickarna över bilden kan man klippa remsor av limarket och fästa längs kanterna bara. När jag gjorde denna LO anande jag inte att Erik redan dött, så vi fick inte mycket veta om vem som sprattlade på UL-bilderna... Jag hade tänkt skriva några rader också, men nu vet jag inte hur jag ska skriva - avvaktar lite tills känslorna lugnat sej tror jag.

Min bingorad innehöll brads, öljetter, stickersbokstäver och overlay/transparant.


Jag fick svara på många frågor om grodorna: de är STICKERS som jag köpte av nån på loppisen! Man KAN faktiskt scrappa med stickers -de så "förhatliga" som ingen vill veta av *ler*. Jag kan inte påstå att jag använder stickers ofta, men ska nog faktiskt rota i den lådan lite oftare :-)  Inga större effekter blev det på den här, enklare än vanligt till och med för att vara jag, . Men tänk på att det tog mej hela dagen bara att få ihop detta - säljer man ut varorna i butiken OCH arrangerar så kan man kanske inte räkna med att hinna pyssla också...

Formatet är ovanligt i Sverige: 5x7". Vi såg det formatet i många av de butiker vi besökte i jakten på bla. 6x12-album i USA i vintras. Det 5x7-album jag har är köpt begagnat av Helena/Landstoken som jag reste med. Jag gillar att exprimentera med format, senast har jag köpt mej ett stående 6x12"-album men jag har inte scrappat nåt till det ännu :-)



Kommentarer
Postat av: lenislenis

Tyvärr fick jag aldrig upp kameran heller :-(

Jag var sååå koncentrerad på mitt skapande. Hade faktiskt tanken att jag borde ta upp kameran men jag iddes inte :-( (lata människa....)

Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Men, vad ledsen jag blir... Hade ingen aning om varför du mådde dåligt!! En STOR STOR KRAM till dig vännen. Förstår att det måste kännas fruktansvärt tungt nu och jag har inget bra ord att trösta dig med, men jag tänker på dig/er!!



Tack för kommentaren, tyvärr vet jag inte vart stämpeln kommer ifrån då jag köpte den av någon på scrappiz.



Styrkekramar i massor

/Maria

2008-08-01 @ 20:12:57
URL: http://mariaammar.blogg.se/
Postat av: Axelsilje

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-26 @ 14:18:16
URL: http://axelsilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback