Förkylt!

Usch, nu är det tydligen dags igen... VILL INTE! Maken har hostat hela veckan och igår kände jag mej småfebrig. Idag har jag inte känt nån feber, men är så TRÖTT och hängig och på halvtaskigt humör... *suck*

Och vi som skulle hjälpa vännerna med 50-årskalaset i morgon... *gråter* För min del blir det inget och maken borde inte åka heller - inte så trevligt att sitta bredvid nån och äta när vederbörande hostar i ett... Vi har bestämt oss för att bjuda vänfamiljen på middag nånstans en annan helg - kanske på Café Emma. Vårt paradis får snart nya ägare, vi sörjer... (Inte för att vi missunnar ägarna att få gå i pension, men vi bara älskar cafét som det är nu och det kan aldrig bli det samma..) Det gäller att passa på så länge det finns kvar i nuvarande regi.

MEN; jag har andra nyheter också: en ny blogg för dej att hålla koll på, surfa in
här och bokmärk sidan!

Hoppas DU får en skön helg! HÄr ska det bli skönt väder och SOL har det utlovats! Om jag nu inte ska nånstans imorgon så hoppas jag åtminstone orka ut på en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback