Mina foton från OrustScrap 30/6-07

image89
image90
image91
image92
Och så mina alster (utom kortet som kommer nästa helg...)
image93
image94
Minialbum efter artikel i Scrappiz-bloggen i maj - hela inlagan är gjord av ETT 12x12-ark!!! Superkul att göra!

Kortet kommer som sagt men vinsten från Handstämplat Etc. är här:
image95

Sist men inte minst: Min lotterivinst! Värde 1.000 kr, kommer från PysselAkuten:
image96
Allt innehåll urplockat blev detta:
image97

Har DU foton från träffen? Du får jättegärna maila mej dem; vore kul med foton av fler personer då många saknas på de få foton jag fick taget...

Kommentarer
Postat av: louise (vbg)

Hoppas det var ok att jag "knyckte" några bilder från dig, jag hade med mig kameran, men tog jag några kort....Nä inte ett enda. Får du fler kort snälla... hör av dig kramiz

Postat av: Marie

Hehehehe! Tack för fotona! Hur kommer det sig att man ser ut som ett fån på typ ALLA foton du tar?? Kul att få se dina vinster på "nära håll". Vi ses väl snart??

2007-07-03 @ 03:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback