3 saker...

Hittade den här utmaningen i Jejas blogg och jag hänger på:
Tre saker jag inte förstår:
Rasism
Förföljelse
Krig

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Papper
Dekorationer i massor!
2 halvfärdiga LOs

Tre saker jag gör just nu:
Scrapsurfar
Uppdaterar bloggen
Svarar på denna utmaning...

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Få barn och se det/dem växa upp
Lära mej spanska
Resa till Australien

Tre saker jag kan göra:
Skriva på datorn och hålla blicken på skärmen
Skriva texter både på svenska och engelska
Sjunga i kör

Tre saker jag inte kan:
Laga tekniska prylar
Stå på händer
Spela piano

Tre saker jag tycker du ska lyssna på:
Fågelsång
Vatten som porlar
Vinden som susar

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Redigera bilder!
Tycka om att motionera
Varva ner varje kväll

Tre favoriträtter:
Tacos
Fiskgryta
Pasta med skaldjur

Tre  personer jag utmanar:
Alla som inte redan blivit utmanade! Det var svårt att klura ut svaren, bra att tänka efter lite...

Kommentarer
Postat av: Rasmusnatalia

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback