Ett litet ord #26 - Stressa

Underbar utmaning, ordet är alltså stressa den här gången! Så det blev en LO till mitt ego-boast/må bra-album:
image268
Texten handlar om boken "Långsamhetens lov", om att ta det lugnt, att njuta av det man har och att inte alltid sträva efter mer saker. Fotot är taget från krönet av Carlstens fästning på Marstand, ett av mina absoluta favoritfoton från sommaren -07!

Bakgrundspapper från CI, det andra mönstade kommer från Dasisy D's. Sjöstjärnan i metall köpte jag igår i vår lokala garn/sybehörsbutik. Blommor från en swap, en brads-blomma köpt hos Pysselgården, brads och bandgarn ur mina gömmor. För en gångs skull en handskriven rubrik - avskyr min handstil men försöker vänja mej vid den eftersom den ju faktiskt är en del av mej!

Kommentarer
Postat av: madeleine

gu´så vackert! när jag var barn bodde jag på tjörnekalv, och bara blänket i havet ger mig en längtan... suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback