Ett litet ord Extrautmaning #27 - God

Extraordet idag orkar jag med också, sen måste jag sluta för att istället VILA, jag ska ju trots allt orka jobba ett par timmar imorgon... Men huvudvärken släppte och det var så KUL att pyssla! Städa skulle jag - det blev ett hål lagom för en 12x12-LO, inte mer... *ler* Maken gör julens köttbullar och jag håller mej undan!

Jag valde att ta med hela 3 foton, ovanligt många för att vara mej. Texten skrev jag runt fotona, det syns inte så jättebra tyvärr. Bilderna är från vår semester på norra Teneriffa 2004.
image270
Bakgrundspapper: Bluebird "Imagine" från MME's Bohemia-serie. Deet prickiga längst ner till höger är en spillbit julpapper (baksida) av okänt ursprung. Monogram och stickersbokstäver från BG. Monogrammet har jag skuggat med den bruna Journal & Title-pennans tjocka ända, den smala ändan skriver jag med och har ritat runt de andra bokstäverna med också. Blommor och brads ur mina samlingar. Bandgarn och garn (den ena på det andra) från kommande GarnGlad-kit 'Mocca' :-)

Kommentarer
Postat av: madeleine

sicket flyt du har idag!

Postat av: maxell

Aaah va smaskens. Jag tänkte på matkopplingen först. Sedan något högaktuellt som börjar med God. Åsså vart det något helt annat. Rätt så typiskt för mig om jag själv får säga det. ;)

BG-bokstäverna vore inte så dumma att ha en omgång av ser jag. Åsså... Garnet. Underbart paket det verkar vara på g.

Vad gäller själva LOn är det alltid skoj när du får in fler foton. Jag är inte så bra på det själv alltid så jag vet hur klurigt det kan vara. Sedan är spillbitar hur bra som helst. De inger en massa laborerande och framförallt allsköns kombinationer på ett relativt smidigt sätt. Skitsnyggt med spillbaksidan som en extra detalj på denna LO.

2007-12-16 @ 23:06:22
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback