Ett litet ord Extrautmaning #28 - korkat

Efter att ha jobbat (lite extra länge), handlat och klippt mej borde jag inte gjort NÅT mer idag! Men jag kunde inte låta bli att scrappa dagens extraord, KORKAT! Har ju foton från fotopromenaden 30/10 - fler bilder finns i här i bloggen - då jag hittade blommande maskros tillsammans med gröna skott från flera växter och massor av höstlöv... Knäppt värre - KORKAT helt enkelt. *ler* Hade jag inte vetat bättre kunde jag trott det var vårfoton! Alltså:
image272
Ljust gul/beige CS + en gråblå spillbit, mönstrat papper av okänt märke - inköpt på öns eget "Ullared" - Göksäter. Textrutan med ränder är stämpel från Forma Hantverk, almanackan dito från Landstoken. Chalk "Chestnut Roan".  Älgen är också en stämpel, från Stämpelhuset om jag minns rätt. Älgen är stämplad direkt på den gråblå CS och färglagd med akvarell- och distressfärg. I hörnet en "blomma" av garn med en hjärtbrad i mitten. Rubriken utstansad QK Star mini  UC ur roströd CS, och så min kära svarta penna ZIG Journal & Title som jag skrivit med samt dragit streck runt kanten på hela LOn.

Kommentarer
Postat av: maxell

Håller med om att det är rätt korkat med naturen nu för tiden. Här såg det ut som om det skulle bli en omgång till av syren... Riktigt passande med en älg där också.

Postat av: madeleine

snygg lo!

2007-12-18 @ 08:32:52
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Ann-louice

Så fin Lo ....gillar älgen mitt i allt ...!
Ha en trevlig dag!

2007-12-18 @ 08:55:46
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Nilshege

Brilliant site. Cheers.

2010-05-12 @ 08:23:33
URL: http://nilshege.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback