GOD JUL!

Här har skinkan nån timme kvar i ugnen innan den ska ut för griljering, maken slår in de sista julklapparna - jag och min bror har spenderat några timmar med vår underbara 87-åriga mormor som nog inte orkar fira så mycket imorgon, vi hade jättetrevligt! Nu blir det ett par dagar med familjen i lugn och ro; kanske, kanske scrappar jag lite ikväll, vi får se!

Här är vår "samling" av julljus på köksbordet - finns måååånga fler ljus i huset, men dessa är nog mina favoriter:
Adventsljusstaken som fick några röda bär som pynt i år, kalenderljuset som nästan är slut - och så den fina träbocken som jag inte vill vara utan.

GOD JUL alla läsare!
image278

Kommentarer
Postat av: Kicki

GOD JUL till er också! :D
Kram Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback