Kort i Fokus: mina alster v 50

Vi vill se dina alster, kom gärna in i bloggen och lägg en link till din blogg i en kommentar, eller maila din bild/dina bilder! Kan vi inspirera dej blir vi alla sååå glada! http://kortifokus.blogspot.com

Måndagen började med en
CardJacked av CreaMaria. Här är min version:
image256
Det blev inte alls som jag tänkt mej :-( Men så är det ju ibland; alstren tycks leva sitt eget liv! Ibland blir det till det bättre, ibland till det sämre... Jag ville göra en CASE - kopia rakt av, men det misslyckades jag med. Liiite väl rastlös tror jag tyvärr att jag var när jag skulle pyssla... Det var ett försök att bli lugn som inte lyckades helt enkelt!

Fredagens färgutmaning med de juliga färgerna vitt, grönt och rött och jag är sååå förtjust i dess papper som kom tillsammans med Scrapbook Inspirations förra julen:
image253
Julkulan är en stämpel från Stämpelboden. Jag har stämplat på röd cardstock och sen dekorerat med stickles.

Nu är det julledigt för oss i DT ett par veckor, men bloggen håller igång ändå så glöm inte att kika in! Presentationer och artiklar mm kommer vår DT-mamma att bjuda på: http://kortifokus.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Härligt med jul och glitter - kanonfina.

Postat av: Helena

Oj, vad mycket fint du gjort.
Kramar Helena
ps jag har uppdaterat min blogg med idag :) ds

Postat av: hedvig

Vilka fina och uppiggande julkort!

2007-12-16 @ 22:19:43
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback