Många år...

En enkel LO om makens tid på sitt förra jobb - han börjar på det nya om 2 veckor :-) Officiellt har han semester nu, men det känns ju ändå som om han slutat... NÅGRA få foton hade han med sej hem - här är de flesta med...

Inspirerad av
Annonsen hos Peterlinas ChristmasCrop: grå bakgrund, svart rubrik, bilderna i mitten och ett block nertill på sidan.
image298
Mitt foto på layouten är inte det bästa, men jag får inte till nåt bättre nu i kväll - och imorgon ska vi bort, så jag vet inte om jag hinner göra nåt alls då...

Grå Bazzil CS, spillbitar rött papper i 3 varianter, rubrik av DCWV Chipboard Cardstock Alfabet (inköpt på Panduro), det rutiga, självhäftande, bandet är också från DCWV, blommorna är självhäftande Trimmings" från AMM, Herbanella-serien. Min kära Sharpie-penna fick jobba lite idag också liksom stansen som rundar hörn.

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Härlig tolkning!!!

Postat av: Jeppesophia

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-07-01 @ 07:55:32
URL: http://jeppesophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback