Tävlingsbidrag till Stellas.se

Stellas.se har haft en kittävling som slutar idag; jag har haft ett tävlingskit hemma i veckor men inte förrän IDAG har jag gjort mitt bidrag... Sista minuten alltså! LOn ligger i bloggen och då får jag publicera den här också :-)

En LO om makens födelsedag; det blir flera varför mer text kommer "senare"... Mitt tävlingskit kommer från MME, kriterierna för att tävla var att använda minst två mönstrade papper och minst 2 dekorationer ur kittet, jag har använt lite mer än så *ler*...
image281
Bakgrundspappret är ur serien "Trés Jolie - Ouit Oui" och heter 'Baby' (Boy) Plaid. Det som syns som aprikosfärgat är ett randigt papper som heter 'Cute' Floral, också det från Trés Jolie, men från Je Taime-serien. BG monogrammet sitter på en bit blommigt papper, Trés Jolie -Oui Oui igen, 'Baby (Boy) Clover och siffran '50' är ritad på baksidan av en bit av samma papper! Fotoramen är också ur tävlingskittet liksom pärlbanden och två sorters blommor; de rosa-aktiga och de citrongula. Sen är det massor av blandade -många udda- blommor, blandade knappar och 2 olika sorters halvpärlor. Utstansade blad och swirls ur mina gömmor, en snutt garn och så mina kära pennor: vit Sharpie, svart ZIG Photo Signature och brun ZIG Journal & Title.

Kommentarer
Postat av: uve

Jätteläckert med alla blommorna. Hoppas att ni haft en bra jul. Gott Nytt År!

Kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback