Teneriffa igen...

En sida till som hör ihop med den förra -men nu har jag använt en skiss från Svensk Scrapbooking :-)
Tyvärr fick jag inte riktigt skärpa när jag fotade LOn men ni får lägga till lite själva dårå...
image271
Bakgrundspapper: Bluebird "Imagine" från MME's Bohemia-serie. Det prickiga är spillbitar jag fått, av okänt ursprung för mej. Monogram och stickersbokstäver från BG. Monogrammet har jag skuggat med den bruna Journal & Title-pennans tjocka ända, den smala ändan skriver jag med och har ritat runt de andra bokstäverna med också. Blommor och brads ur mina samlingar. Garn från kommande GarnGlad-kit 'Mocca' :-)

Kommentarer
Postat av: jezzza

Mycket fin Lo:s du gjort . allt smällter verkligen in så bra i varandra ! tack för kommentaren i min blogg. Man blir alltid lika glad när man får kommentarer

2007-12-16 @ 19:22:33
Postat av: Ann-Marie

Vilka härliga LO du gjort, men jag tror det här är min favorit, mycket pga färgvalet och val av papper över lag!!!

Kram

Postat av: bitte71

Jättefina LO:s du gjort och grattis till vinsten på Stämpelsnack!:-)

2007-12-20 @ 07:17:25
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback