Jag älskar träffar och mässor!!!!!!!

Japp, jag erkänner utan omsvep: jag går på så många scrap/stämpel/pysselträffar jag bara kan! Och syr lappteknik i grupp varje vecka (helst - om jag orkar)! Från första gången jag träffade en kompis som bjöd hem mej och visade alla sina Lappteknik-alster (TACK Linn!) och lockade med mej till en träff så har jag ÄLSKAT att träffa andra med samma intresse

Antar att jag kände mej lite halvgalen innan; ingen av mina andra kompisar höll eller håller på som jag!
Så har DU inte varit på träff tidigare, prova! Att träffa andra, pyssla tillsammans, låna saker, prova nåt nytt osv är härligt tycker jag! Jag VET också att det finns en del som inte alls trivs med att pyssla med andra runt sej... En del av dem går på träffar ändå just för att prata och inspireras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback