Kort - nåt jag gör när jag måste numera...

Varför gör jag så få kort??? Numera blir det bara när jag måste ha ett, när nån fyller eller så. Egentligen skulle jag vilja göra mej ett stort lager att kort att välja mellan, eller kanske sälja från nån gång ibland... Tja, det kanske kommer...

Här är några av de kort jag har foton på:

En scrap-kompis fick barn:
image28

Till bästa vänninan på Alla Hjärtans Dag -07
image29
insidan av samma kort:
image30
och den lilla "tagen":
image31
Till en cancersjuk scrappare som numera tyvärr är död :-(
image32

Kort med ficka på insidan:
image33
insidan:
image43

Ett 50-årskort:
image44
insida:
image45

En hel hög kort som Sofia (Fialisan) och jag gjorde tillsammans som TACK till alla sponsorer till OrustScrap april-07:
image34

Och så ett gäng julkort av blandade "åldrar":
image35

image37

image38
image39

image40

image41

image42

Kommentarer
Postat av: Madsingelin

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback