Mina bidrag till födelsedagsalmacks-swap

På forumet Stämpelsnack har det hållits en födelsedagsalmanacksswap som idag kom tillbaka i lådan. Vi var 6 st som var med och vi gjorde alltså två månader var. Mina månader var februari och oktober, de bladen ser ut så här:
image238
februaribladet har jag använt en snögubbe-stämpel från Forma Hantverk och swirls från Autumn Leaves (embossade med snö-pulver från Octoberstamps), texten är MM's magnetstämplar (Providens).
Oktober har jag använt en månadsstämpel från kortmakaren och en bit mönsterpapper m svampar från Heidi Grace/FISKARS.

Återstår att se om/hur jag ska montera ihop alla tolv bladen och var jag ska göra av almanackan... Kanske kan den passa nånstans i nybygda hallen sen funderar jag på... Men den hallen är väl inte klar förrän om ett år eller nåt... *ler*

Kommentarer
Postat av: Monica O

Guuud vad fina dom är. Retar mig som bara den att jag missade den swappen.

//Monica

Postat av: jezzza

jätte fina. vad duktig du är !

2007-11-26 @ 20:26:41
Postat av: lenislenis

Dina blad är kanonfina. Jag tror min favorit av alla blad är oktober :-)

2007-11-27 @ 22:41:39
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Helena

Dessa var jättefina.............jag hinner aldrig vara med på dessa swappar *suck* *drömmer mig bort*
Men snart är det semester *hi hi* Bara ett par månader kvar...........sen får LA se upp!!!
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback