TACK Emelie + ATC-korts-swap i retur

Jag fick rolig post idag också!!!

Den nyaste "OrustScrapparen", Emelie, har skickat ett härligt höstkort och en limpenna som "smakprov" från mässan! Gulle dej!!! TUSEN TACK för omtanken, jag blir så jätteglad för rolig post. *ler*

image146

Jag har varit med i en ATC-swap på forumet
Stämpelsnack. Det är allra första gången jag provar att göra ATC-kort och det var jättekul som omväxling. Mina kort gjorde jag ju när jag hälsade på hos Pysselakuten en regnig dag på semestern. Nu kom ett av mina i retur (grönt med en prästkrage+band och garn) samt de andra bidragen från samma swap-grupp, så KUUUUUUUUUUUL!
image147

Kommentarer
Postat av: Cia

Hoppas den lilla RAK:en piggade upp :-)
Vad mycket fint du fått, det är underbart med vänner som bryr sig och alla ATC:erna var ju sååå fina också.
Sköt om dig!
Kram Cia

Postat av: ninaerica

ÅÅh, jag har helt missat att du är gravid! GRATTIS!!!! :):):)

2007-09-30 @ 18:16:07
Postat av: Johnnygry

Very Good! I love it.

2009-06-15 @ 12:49:15
URL: http://johnnygry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback