En Lay-Out!!!

En liten LO på blivande gudbarnet Johan fick jag till igår! Har massor av foton, mamman vill gärna ha ett album som dopgåva - jag har inte lovat nåt säkert... Det är första LOn på länge, den blev enkel men jag tycker det blev rofyllt och stilrent.

Tyvärr lite blänk i fotot men jag ids inte ta om bilden... CS Bazzill - just den här ur en paket färdigskrurna 8x8 ark. Det randig papprer ät från American Traditional Desig (se förra inlägget). Bokstäverna är stickers: J från Wild Asparagus 'Boy Letters', resten av bokstäverna är från Heidi Grace. Diverse blommor och blad, brads och knappar som också ligger framme.

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Den är så stilren och jätte fin!!

Postat av: Laila

Den är så jätte fin! :-)

2008-08-27 @ 20:12:48
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback